دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی مخاطب خاص
دانلود آهنگ,آهنگ جدید,دانلود آهنگ بروز,دانلود موزیگ,ایرانی,دانلود اهنگ دیس لاو,دیس لاو,دانلود آهنگ شاد,دانلود آهنگ غمگین
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
تبادل لینک هوشمند





دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 867
:: کل نظرات : 18

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 80
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 154
:: بازدید ماه : 1203
:: بازدید سال : 20274
:: بازدید کلی : 146128
دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی مخاطب خاص

 

لینگ دانلود بزودی از رسانه نازصدا

 

خبر های جدید و زمان پخش دقیق آلبوم بزودی اعلام میشه

برخی از آهنگ هایی که در آلبوم وجود دارد :

بگو ایمان ندارم

زندگی

همه چی

عاشقتم تا کی

دورت بگردم

آرومه

چرا چرا

انگاری مریضم

 

ورود «علی عبدالمالکی» به عرصه رسمی موسیقی با کنسرت همراه بود و او در اسفند سال ۹۰ قول انتشار آلبوم را هم داد. او پس از کنسرت مهرماه سالن میلاد نمایشگاه در گفتگو با سایت «موسیقی ما» رسما اعلام کرد که تا زمان انتشار آلبوم جدید در تهران روی صحنه نمی روم. در این ایام نام علی عبدالمالکی در رسانه ها بسیار کمرنگ بود و به همین دلیل چند دقیقه ای را با وی گپ زدیم و از جزئیات آلبوم جدید وی هم مطلع شدیم.

  • *در این مدت که تقریبا همه از «علی عبدالمالکی» بی خبر بودند او مشغول انجام چه کارهایی بود؟

دغدغه اصلی این روزهای من جمع آوری آلبوم است و به شدت پیگیر هستم. انشالله یک آلبوم خیلی خوب در مرحله تولید قرار دارد که کارهای پایانی را طی می کند. امیدوارم هرچه زودتر کارها به اتمام برسد و روانه بازار شود و بعد این همه انتظار بتوانیم جوابگوی طرفداران عزیزم باشیم.

  • *می توانید زمانی را هر چند غیرقطعی برای انتشار اثر بیان کنید؟

یک سری مشکلاتی پیش می آید که اصلا به من هم مربوط می شود ولی متاسفانه برخی از مخاطبان من گلایه می کنند. واقعا مشکلات از طرف بنده نیست و آن کارهایی که به خودم مربوط بوده است را در آلبوم انجام داده ام. یک سری مشکلاتی هست که نمی توان عنوان کرد ولی گریبانگیر من شده است. بعد از این همه مدت هنوز هم آن سختی ها و سنگ اندازی ها هست. همه مخاطبان عزیز مطمئن باشند که آلبوم منتشر می شود و دیر یا زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد! البته آنقدر هم دیر نیست!

  • *یک مساله ای که دیگر در بین طرفداران شما کم کم دارد تبدیل به شایعه می شود این است که آیا از لحاظ مجوز فعالیت با مشکلی مواجه شده اید؟

خیر. در مقوله مجوز هیچ مشکلی ندارم. مشکلاتی دیگر است که به سنگ اندازی برخی از دوستان مربوط می شود ولی حل شدنی است و همه مشکلات حل می شود.

  • *تیم تولید آلبوم جدید چه کسانی هستند؟

در بخش ترانه سرایی از حضور «علیرضا مرتضی قلی» ، «مریم اسدی» ، «امیر پیرنهان» ، «زهرا عاملی» و «مهرزاد امیرخانی» بهره بردیم و خودم هم چند ترانه دارم. در قسمت آهنگسازی تمامی ملودی ها به جز یک مورد برای خودم است و ملودی آن اثر هم توسط «مرتضی پاشایی» ساخته شده است. «امیر فتحی» ، «مهران عباسی» ، «کوشان حداد» ، «امیربهادر دهقان» و «معین راهبر» در بخش تنظیم حضور دارند و بنده نیز چند تنظیم را انجام داده ام.

  • *از زمستان سال گذشته تا تقریبا بهار امسال ، شما در فواصل زمانی کوتاه تک قطعاتی را منتشر می کردید و الان دیگر خیلی وقت است که از آن قطعات خبری نیست. دلیل این مساله چیست؟

بیشتر بر روی آلبوم تمرکز دارم. ولی بعضی از عزیزانی که اسم آنها طرفدار نیست بلافاصله پس از انتشار این تک قطعات کامنت های عجیب و غریب می گذاشتند. واقعا برای خودم خسته کننده شده بود و صحبت های این دوستان آزارم می داد. فکر کنم اگر روی آلبوم بیشتر تمرکز کنم فکر می کنم که بیشتر جواب بگیرم و برای انتشار آن قطعات وقت هست! آلبوم بسیار مهم است زیرا حق طرفداران است.

  • *قطعات آلبوم جدید با فضای تک قطعاتی که از شما شنیدیم تفاوت دارد؟

تفاوت های زیادی وجود دارد ولی آنگونه نیست که بگویم ناگهان شوک شوند. سبک و سیاق کارها خیلی نسبت به قبل فرق کرده است زیرا ما باید سبک خودمان را به موزیک روز دنیا هم نزدیک کنیم. سعی کردم با دوستانی همکاری داشته باشم که در حیطه کار خود بهترین هستند. مطمئن هستم که آلبوم خیلی بیشتر از آنکه انتظار دارند روی مخاطبان تاثیر می گذارد.

  • *از کنسرت ها چه خبر؟

قرار است که به بیشتر شهرستانها سفر کنیم و اجرای برنامه داشته باشیم ولی با امیر فتحی عزیز و اعضای گروه مشغول تمرین برای اجرا در جشنواره موسیقی فجر هستیم. مطمئن هستم که طرفداران ما را تنها نمی گذارند و در آنجا هم ما را حمایت می کنند تا بتوانیم یک اجرای خیلی خوب داشته باشیم که این اتفاق بسیار مهم است.

  • *اجرای برنامه در جشنواره موسیقی با سایر اجراها تفاوتی هم دارد؟

از لحاظ کار ما که تفاوتی ندارد و مثل همیشه سعی می کنیم بهترین ها را روی استیج ارائه کنیم ولی یک رقابتی هست که خیلی خوب است. این اولین بار است که وارد جشنواره شده ام و برای خودم یک اتفاق خیلی خوب است.

  • *و کلام آخر؟

فقط از طرفداران عزیز می خواهم که مثل همیشه صبر و حوصله داشته باشند. می خواهم بدانم که واقعا مشکل از طرف من نبوده است و هیچ کم کاری نکردم. هیچ خواننده ای دوست ندارد که کارش دستخوش تاخیر شود و طرفدارانش دلگیر شوند اما یک مشکلاتی ایجاد شد که واقعا از توان من خارج بود. من هیچ کاری نمی توانستم انجام بدهم. دوست دارم باز هم حمایت و صبر کنند و هیچ توهینی به هیچ شخصی نداشته باشند.

 دانلود تیتر آلبوم

دانلود با کیفیت 720 - 84 مگابایت

دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی بنام مخاطب خاص

دانلود با کیفیت 480 - 23 مگابایت

دانلود با کیفیت 480 - 23 مگابایت

دانلود آلبوم با کیفیت ۱۲۸

بصورت یکجا

بصورت تکی

 


تعداد بازدید از این مطلب: 1032
موضوعات مرتبط: علی عبدالمالکی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : ♥Pure love♥
تاریخ : 24 / 1 / 1389
نظرات
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


درباره ما
آهنگ دیس لاو|دانلود آهنگ جدید|دانلود اهنگ غمگین|دیس لاو
منو اصلی
صفحات
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید